2012. április 21., szombat

Registry

27 éves vagyok még... nemsokára 28. A férjem 1 évvel idősebb. Babát szeretnénk lassan már 1 éve, de ki gondolta azt még akkor, hogy ez nem lesz ilyen egyszerű??!! 
PCOS kezelt vagyok 1,5 éve. Az erre utaló jelek megvoltak/megvannak több éve, de a problémámmal a felkeresett orvosok nem igazán törődtek és nem foglalkoztatta őket különösebben az én nyavalyám. Az internetet böngészve "diagnosztizáltam" magam és magán úton felkerestem egy erre szakosodott centrumot. Világéletemben súlytöbblettel rendelkeztem (ezt nagyon szépen fogalmaztam most meg, de értsd alatta azt, hogy kövér voltam, konkrétan majdnem 1 mázsa) és tudtam, hogy muszáj lesz leadni a kilókból. Rövid időn belül sikerült is a testtömegem több, mint 30%-ától megszabadulnom mozgással és életmódváltással. Igaz, hogy így már átlagos testalkattal rendelkeztem amikor megjelentem a rendelőintézetben, de az ott elvégzett vérvizsgálatok alátámasztották az igazamat és így a háttérben húzódó IR gyógyszeres kezelése is megkezdődött. Gondoltam, hogy így már semmi akadálya nincs a teherbeesésnek és ripsz-ropsz összejön nekünk is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése